Helgen!

Fredag !
Va chill i skolan gjode inte så himla mycket, men hade brottom hem. när man väll kom hem fick man stressa ihjäl sig då man skulle upp till stallet och ta in alla hästarna mm.
Mamma red även toppen då hon ska ta hand om honom nästa helg och då ville jag se lite hur hon red honom ;) det gick rätt så bra i alla fall, men hon sa att det var stor skillnad på honom sen första gången hon red toppen =D efter det så åkte man hem till bästa Elin ljunggren =D hade det kul där tittade även på idol då oxå =D

Lördag !
Åkte med Elin,ida, eva och elias på Tävling i oskarshamn. Det var jätte fint väder fast det var svin kallt ;) haha men det gick bra endån. Ida kom trea i första L:C men tyvärr gick det inte lika bra för Elin då hon blev utesluten i båda klasserna :( men Louise vann andra L:C  och fick 4 fel i L:B. Simona fick 4 fel i omhoppningen i första L:C och 4 fel i grunden i men sin lilla B-ponny och med sin nya C-ponny fick hon 4 fel i grunden i första L:C och 4 fel i andra L:C också. så man kan endån säga att det gick bra för bätteropparna =D
När man kom hem blev det att åka upp till stallet och rida lite dressyr =D det gick rätt så bra han lyssnade väldigt fin och var lugn i alla fall =D så himla gutt.

Söndag !
Jaa i går var det ju klubbhoppning i bätteropp =D det gick bra och var fint väder. Jag hoppade även 80cm med min lilla kille =D  han var så himla lugn och fin, lyssnade verkligen på mig när jag ville att han skulle hoppa av samla sig och allt =D så det blev en ROSETT =D snacka om att jag blev glad =D det var till och med ett hinder med som jag aldrig hade hoppat med honom innan ;) men det är så himla skönt för han tittar verkligen inte på hindrerna =D
Film från tävlingen kommer senare idag eller i morgon ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0