fredags!

Hade värken ork elr lust att blogga igår då jag var så sjukt trött!! ;)

Men i går i skolan så hade jag så jäkla kul!! =D hade foto på morgonen och då tog vi lite kort och så =D sen på luchen så gick jag, linnéa, michael och emil till max och åt lite! sen så gick jag, becca, linnéa, viktoria och emma itill fotostudion och tog lite kort =D gud va kul det var! flum va vi i alla fall. och fina bilder blev det =D
Engelska sen och det var segt som vanligt men överlevde lektionen i alla fall =D  Sen ska jag, linnéa och rebecca ha fotostudion på tisdag med =D
Bilderna från studion kommer i ett eget inlägg =D

När man kom hem åt man grillat, snacka om att det var gott elr?? =D Hasselbakspotatis och fläskfile =D skit gott =D
Åkte upp till stallet sen och fixade sen, var så trött så orkade inte rida så släppte han i ridhuset en stund i stället =D han är så sööt och vill inte springa så mycket utan vill bara hänga efter en hella tiden =D det är hur mysigt som helst. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0