Dålig upptatering!

Men tjenare =D var ett tag sen jag skrev nu ;) som jag sagt förut så har jag inte så ork elr lust att skriva ;)

Men nu kan jag säga att jag är super lycklig då min bästa vän Amanda Är här =D känns så sjukt för det brukar alltid vara jag som åker upp till henne i stockholm =D men denna gången kom hon ner til lmig =D wiiiihooo =D så nu ska vi spendera dessa dagarna as bra =D då hon åker hem på lördag igen :(


Men men så blir det.
Men kan även säga att det går skit bra med toppen nu i alla fall =D
Idag på lektionen satt jag bara och skrattade hella tiden =D han var så rolig då han börjar leta efter bettet själv nu och så =D för förut så gick han mycket under lod och bara sprang men nu börjar han jobba mycket själv och nu kan jag till och med galoppera med långa tyglar utan att han springer iväg =D <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0