Hoppträningen igår =D

hopptränade ju i går som sagt =D kan säga att det gick faktiskt skit bra =D ni kommer även få se film på det senare måste bara få filmerna av elin och de kommer jag få i morgon =D

Vi körde gympa/banhoppning =D vilket var väldigt bra både för mig och toppen. Det är även skönt att han har börjat gå så bra i dressyren för då får jag mer koll på honom i hoppningen och kunna lägga honom hyffsat rätt. värken han eller jag är ju så vana i hoppningen så vi lär båda varandra nya saker varje gång. så nästa år efter mycket träning och sådant så är det klart att vi kommer åka ut och tävla :)

Ni kan ju få se filmen själva i morgon, så kan ni ju se att det är mer kontroll på honom nu än vad det var förut =D thihi. Men sen kan jag inte bli arg på honom för han är så sööt och vill det alltid det bästa sen är han ju lite grön i hoppningen som jag ;) thihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0