Dressyr pass :)

Har börjat göra så att här ska jag bara skriva om träning, trävling och sådant =D på http://linneaochamandha.blogg.se/  kommer jag skriva om vad vi gör i skolan ;)

Red i alla fall ett litet dressyr pass idag =D han var lite jobbig i början och bara stretade emot, men blev lite bättre efter ett tag. Körde mycket övergångar från trav till halt och igång i trav igen =D vilket gick bra då han var kvar i formen mestadels. men efter att jag hade galopperat en gång så blev han jobbig och ville bara springa hela tiden och inte lyssna så mycket, men som sagt efter ett tag blev han skit ifn gick lugn och i form i båda varven vilket kännes jätte bra =D
Så för skojs skull gjorde jag lite galopp ombyten över bomen som låg inne på banan. vilket han gjorde perfekt =D sen för skojs skull så testade jag även brevid bommarna en gång men då bytte han faktiskt fram, så det är en bra början =D sen är han så rolig för han vill verkligen lära sig saker och han försöker alltid göra sitt bästa =D

Imorgon är det även hoppträning som gäller ska se om mamma kanske vill filma om hon ska med upp =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0