Dagen + gårdagen =D

Sitter i fotostudion just nu och tittar på när de fotar i stället för att sitta i klassrummet och glo ;) hahah men är endån klar med uppgiften. så då blir det att man är här inne vilket vi typ är hela tiden (A) hahah vi var ju i studion i går med så bilderna kommer =D 


red lite markarbete i går på sockertoppen =D han var helt awesome!!!! vill bara rida dressyr på honom hella tiden för han är så sjukt fin och går verkligen avslappnat då jag kan ha långa tyglar och han fortfarande går lugnt och i form =D blir så jäkla lycklig när jag rider honom nu =D men själva markarbetet gick bra =D han var jobbig i början men när jag sa till honom så lyssnade han skit bra, gick lugnt över galoppbommarna och lyfte =D sen så hade jag kryss två galoppsprång till en oxer =D vilket gick jätte bra förutom sista gången då han kom fel och rev båda, men hoppade oxern igen och slutade med det då det kändes bra =D 

 Ska även be mamma film på onsdag när jag rider om hon inte kan i helgen redan =D då kan ni få se hur fin han är =D känns så bra när allt bara klickar just nu =D

I eftermiddag efter skolan så blir det att skynda sig hem och byta om sen dra upp till stallet och fixa toppen lite får se vad jag hinner göra ;) men sen blir det att skynda sig hem sen igen och ha kalas för morgan som fyllde år i måndag =D så bilder kommer ikväll =D


bilder från studion =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0