Rubrik

Jag har verkligen inte haft någon insperation att skriva. För har lite mycket i skolan, efter skolan så ska man till stallet och så är det bara hem och sova direkt. men tänkte försöka att skriva lite när jag har tid i alla fall ;)

Men kan i alla fall säga att det går framåt med Sockertoppen =D För nu är han så himla bärig och rätt så stadig i formen i galoppen =D och traven ska vi inte tala om!!!! man kan verkligen reglera den nu, få honom att trava lugnt och avslappat till att få honom att öka traven men fortfarande vara kvar i formen =D
Och halterna sitter, och jag kan till och med backa min häst nu =D

Det kan bara bli bättre, han är så himla sööt och snäll. Han vill alltid väll och gör aldrig något dumt !!
Hoppningen går oxå bra nu, han är väldigt kontroller bar nu. det är bara jag som ska lära mig hur jag ska rida honom till hinder och inte bara släppa honom. ;) men det är sådant som man lär sig efter ett tag. Jag har ju som sagt bara haft honom hemma i 3 månader och 8 dagar =D

Idag så släppte jag även toppen i ridhuset och busade lite med honom vilket han tyckte var sjukt kul =D så det är något som vi ska göra fler gånger. Han är även duktig att longera och att tömköra vilket jag gjorde lite för att jag hade tråkigt och tyckte det var tråkigt att longera så tömkörde jag lite i stället =D så det är också något vi ska göra fler gånger =D 
 

Här är några bilder som Bästa Linnéa tog på mig och toppen =D




Kommentarer
Postat av: Lea

Ni är så fiiiiiiina<3

2011-11-30 @ 19:25:10
URL: http://beyondmythoughts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0