Ridning =D

Orkade inte blogga i går då jag hade mycket att göra ;) men red i alla fall dressyr i går, och det gick så där. Mamma filmade men det gick inte så himla bra för han var inte så fokuserad på mig. Men lägger nog upp dem senare så ni får se lite i alla fall ;) men han är ju så sööt så man kan inte bli så arg på honom ;) ahhaha men ska se om mamma vill filma någon annan dag oxå ;)

Men efter jag ridit blev det att åka till Elin och michelle och ta kort på dem idag igen ;) men eftersom att jag inte är så himla bra på att ta kort elr så bra på min kamera så blev bilderna när dem red mörka, brusiga och när jag tog med blixt blev dem fula men det funkade väll ;) men när jag tog poträtt bilder så blev dem bättre var bättre ljus då nämligen ;) thihi

I kväll är det ridlektion och jag tror vi har markarbete nämligen och jag hoppas på att han är så lugn och fin som han brukar och att han lyfter på bena i alla fall =D skriver nog ikväll om hur det gick =D thihi


DÅ - När han kom.


Nu- Efter nästan tre månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0