Lite allt möjligt =D

Tycker verkligen att det är kul att det är så många som tittar på min blogg =D men jag har verkligen inte haft ork till att skriva och när jag väll orkar skriva så vet jag inte vad jag ska skriva om ;)

Men hade tänkt att börja ta lite kort varje dag så kommer det komma upp lite bilder från varje dag ;) thihi

Kan även säga att min lilla sööta Häst Sockertoppen är verkligen hur fin som helst nu, och har verkligen förändrats i ridningen då han är lugn och skit fin i dressyren nu. för förut så bara sprang han och lyssnade knappt, men nu så är han lugn man kan sitta ner i traven utan att han ökar, han är stadig i formen och tar stöd själv, men galoppen är hon häligast då jag kan rida på långa tyglar typ och han går kvar på volten i form av sig själv och så pass lugnt att man får sitta och driva själv =D det är verkligen stor förändring vilket känns skit bra =D
Men i hoppningen fortsätter vi att kämpa på och jag vet att det kommer bli lika bra som dressyren till slut =D

Har ju som sagt inte haft han så länge, och det tar ju ett tag att rida in sig i hästen =D men kan säga att jag faktiskt har haft han i 2 månader 2 veckor och 5 dagar =D  känns som att det är mycket mer, känns som att han har varit min så länge jag vet =D haha

Kan säga att skolan nu är hur kul som helst fast det är endån segt!
Har det roligt med kompisarna i skolan och kan säga att jag håller på att dö varje dag i skolan av skratt ;) Linnéa säger även att jag inte är normal och att jag itne har någon humor :( haha men men så kan det vara om det är mig man umgås med ;) ahhaha

Här är några bilder som jag tog i dag i skolan ;)


Sen tog jag även kort på linnéa men hon tyckte in om dem och ville inte att jag skulle lägga ut dem så får väll vara snäll mot henne och strunta i det ;) thihi

men ni får ha det så bra så får vi se om jag bloggar i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

kommer du köpa sockertoppen, när isf?

2011-11-10 @ 19:47:21
Postat av: linnnnneaaa

hahahhah puss på dig!!

2011-11-11 @ 23:15:08
URL: http://beyondmythoughts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0