Idag + igår ;)

Tjenare =D just nu sitter och jag försöker blogga men orkar inte redigt. så skriver lite här i stället ;)

Men skolan i dag var chill då jag slutade tidigare för vi hade en redovisning i psykologin, där vi hade olika tider i grupper och jag fick första tiden och slutade efter det vilket var gutt =D fick även fika på redovisningen =D
När man kom hem så gjorde man inte så mycket pratade med mamma och väntade på resten av familjen ;)
Men i alla fall efter att vi ätit så åkte jag mamma och louise upp till stallet då louise hade lektion och jag skulle mocka och så åt min lilla kille =D han är bara så sööt, kan inte säga annat än att jag verkligen älskar honom <333

Men igår så ahde vi ju som sagt markarbete på lektionen och det gick jätte bra i början då han lyssnade bra och lyfte på fötterna =D men sen mot slutet blev han verkligen trött både psykiskt och fysiskt, och då bara springer han och blir ofokuserad så avbrött efter att det känndes bra en gång till =D men han är ju inte så gammal så kan inte begära förmycket av honom en =D men han är fin i formen nu  =D

Övningen i sig var väldigt bra då det var mycket lydnad =D

De röda ringarna är koner. man skulle rida ut i hönert gå in mot mitten göra halt och gå ut mot hönert igen. sen skulle man göra samma sak i trav så det var mycket lydnad.  när man gjort det några gånger så skulle man efter halten gå över i trav igen men sen gå över travbommarna de blåa strecken sen göra halt mellan konerna och sen gå ut mot hörnet.
När vi gjort det några gånger så la vi även till att efter man gjort halt, travbommarna, halt så gick man ut i hörnet sen fattade man galopp och galopperade över båda stutsarna. Det gick faktiskt väldigt bra, bättre än förväntan i alla fall =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0