Dagen =D

Hade sovmorgon  idag vilket var väldigt skönt =D
åkte upp till stallet vid ett tiden, mockade la upp mat och allt sen fixade jag lite med toppen innan det bar ut på en lite runda i skogen =D
Kan säga att han var sjukt taggad i alla fall, det känndes redan när jag satt upp. Då han inte ville stå stilla. Han trippade hella tiden och ville bara trava ;) haha, han är ju bara för sööt =D
Skrittade mest men la in lite trav och galopp i alla fall då det är så mysigt =) men det var inte så mysig att rida idag, då det var så jäkla tråkigt väder ute :( hoppas det är bättre i morgon. Men i alla fall gud va han längde steget i traven och var maffig =D hahah. Men galoppen behöver vi inte prata om, utan jag är glad att jag sitter här ;) ahha nee men han bara stack med mig, jag trodde inte att jag skulle få stann på honom då han bara drog och tyckte det var så kul att få springa ;) men fick i alla fall plej på honom och travade mest, men tog även en till galopp och då gick det bättre =D
Men man kan inte bli arg på honom, han är ju bara så sööt sen är han ju inte så gamal så har behöver springa av sig lite ;) thihi

Efter stallet så åkte jag hem till elin och tog kort på när michelle och elsanta hoppade =D sen när elin skulle hoppa blev det så mörkt så man såg inget på bilderna men jag filmade lite i alla fall :D och jag hoppas att hon blev nöjd. men det var i alla fall kul att titta när de hoppade då det är så stor skillnad på hästarna =D hahah

I morgon blir det i alla fall ett dressyr pass för lilla toppen, hoppas han är lika fin som han har varit resten av veckan. Mamma ska filma oxå är det tänkt så ni kommer allt få se film från passet oxå =D om det nu önskas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0