Tisdag

Jaaa idag hade man idrott på förmiddagen då vi gick till kalmarsundsparken och hade lektion om fridluftsliv. jaa typ gillade och chillade. as varmt va det i alla fall ;) sen satt man i skolan i 1h innan man fick göra omprov i matte B emn klarade det i alla fall. gutt igen mer matte på några år i alla fall =D

Åkte hem sen bar det av till kommunhuset i mönsterås sen då och skriva kontrakt om sommarjobb. Men när jag kom så hade hon inte fått mitt svar om att jag hade tackat ja, så hon hade gett bort den platsen, men vi gick och tittade om det fans något annat, så har sommarjobb i alla fall fast i blomstermåla =D så skrev på kontrakt i alla fall.
Sen när man kom hem så tittade jag fall jag hade skickat meljet om att jag ville ha det, för jag visste att jag hade skickat att jag ville ha det, men som sagt när jag tittade om jag hade skickat det så låt det i utkast. så det borde ha hänt att jag lagt det där utan att jag vet om det elr något.
Men har sommarjobb nu i alla fall =D

Nu siiter man på terrasen och har solen som steker på en ;) funderar på att lägga mig på gräset i stället, får se vad som händer ;)




Bilder som jag tog för några dagar sen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0