Tävlng + Ridning

Skrev ett inlägg igår men råkade radera det, fyy va arg jag blev så skriver idag i stället ;)

Men som sagt så hängde jag med elin till Hultsfred där hon tävlande =D det gick faktiskt väldigt bra för henne i andra klassen i alla fall då hon VANN!!!! Sjukt glad över hennne, men det kanske var min förtjänst bara för att jag hade fixat padde och att jag körde lite pepptalk med honom ;) thihi (A) nee men är sjukt glad över henne sen så VANN ju Simona både med Grey Loyd och med Röjka i L:C fast i den fösta och elin i den andra =D  blider från Tävlingen kommer senare, men han itne ta på alla bätteroppare som va med :( men fick på några ;)

När man kom hem blev det att hjälpa elin att packa ut allt. sen gå in och äta. Efter det så åkte jag och elin upp till bätteropp då jag skulle rida Mirra =D red på ängen idag, hon va fin i mellan åt men hon var seg och ville inte alls som jag ville i Galoppen så det blev mest travarbete!! ;)

Vill ni se bilder från dagens pass då elin Tog kort på oss =D tack för dig bästa Elin =D



Här är en Bild på mig och mirra kommentera gärna om ni vill se fler =D ha det bäst =D <33

Kommentarer
Postat av: Sofie Lennartsson/Richter

ÄR DET MIRRA!? Jag vill se fler! =)

(Grattis till Elin;)

2011-05-01 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0