Skolan + klippning =D

Somnade vid poolen igår ;) ahha men men sånt som händer fast det var gutt att ligga i solen i alla fall =D

Men idag så var det as gutt väder =D åkte till skolan hade webbdesign och datakunskap =D webbdesignen gjorde man inte ett piss på då jag inte vet vad jag ska göra redigt en  ;) men sen var jag linné och victoria ute i solen för det mesta oxå vilket var väldigt gutt =D och i datakunskapen så höll vi på med tidningen, men jag gick vid två då jag skulle med tåget vid halv tre =D åkte till Högsby och gick upp till ulle och klippte mig =D så åkte jag och mamma hem sen då hon kom in lite senare =D åkte och handlade lite mat fixade mat och nu sitter vi i soffan och nästan sover båda två så funderar på att gå och sova ;) får se om det kommer någon bild, klippte bara topparna med slingade ju håret oxå =D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0