Shoppa + Kalmar travet

Jaaa som sagt orkade inte skriva igår. men skriver nu ;)
som sagt så gick jag och möte upp min kusin efter skolan så gick vi till några affärer så gick köpte hon lite saker sen gick vi och fikade/ åt lite ;) satt kvar där och pratade lite och hade det trevligt ;) sen gick vi till baronen och så shoppade jag lite där sen åkte hon hem och jag mamma, morgan, magda och louise kom och möte upp mig så åkte vi till kalmar travet och var där ett tag. det var inte så himla kul där så vi åkte hem, åkte upp till stallet direkt och sa hej då till hickory.  åkte hem och gjorde inte så mycket, gick och la mig vid ett tiden typ ;) ahahh
Men bildern från dagen kommer någon annan dag  ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0