Rubrik

Va hemma idag, för vaknade mitt i natten och hade as ont i magen så kudne inte sova på ett tag. sen när man vaknade så blev det ingen skola då jag inte kände mig hundra bra. så sov till tolv i stället och sen när man vaknade så känndes det mycket bättre =D så fixade mig sen vid halv fem tiden så bar det av till stallet för ridning och jag va så taggad för att rida Dressyr medans de andra ville ha hoppning så det blev hoppning och jag var inte så taggad på det men det gick bra sen i alla fall =D mirra är så knäpp men så sööt. fast hon var lite jobbig i dag då hon inte lyssnade  hundra på min skänkel. men men så kan det vara ibland ;)


Bild på mig och mirra från onsdagen på påsklovet då vi hade hoppning =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0