ridlektion på ängen =D

orkade inte skriva igår så skriver idag =D

men ridlektionen i går på ängen gick asaballa bra =D Mirra var hur fin som helst förutom i galoppen, då hon inte ens kunde hålla galoppen förut. så nu är det bara att försöka få formen fin i galoppen oxå =D men i alla fall vi körde igenom ett dressyrprogram och hon lossnade fin efter ett tag så jag kunde bara sitta där och rida och inte göra så mycket annat, hon hade fint skjut i bakbena oxå =D
Min ridlärare sa att jag hade fina händer och att jag kanske skulle starta en dressyr tävling på mirra =D vilket jag blev väldigt glad över då jag inte har ridit mirra så mycket och eftersom att jag villl ut och tävla dressyr någon dag =D

Mirra är så skjut fin =D om hon bara fick gå så varje dag skulle hon bli as fin i dressyren =D <33

bild från förra gången jag red på ängen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0