Rida!

Skolan idag va hur kul som helst elr vad säger man Linnéa ;) ahhah  men som sagt vi gjorde inte så himla mycket fast vi jobbade ;)
När man kom hem så tog man något litet och äta innan man åkte upp till stallet för att rida =D som tur va så stog Mirra inne, då hon är jobbig att hämta i hagen ibland och bara springer ifrån en, men det är bara bus!!! ahha men hon är så sööt. Red lite dressyr på henne idag i alla fall. inte så himla länge då jag var lite trött ;) MEn det gick faktiskt rätt så bra, föutom galoppen som hon inte är redigt stadig i en, men det kommer så småning om =D

Pussade lite på Dallasa med så klart =D hon tycker inte alls att det är kul att stå själv, tycker synd om henne, men vad gör man inte för att hon ska bli frisk, för om vi släpper ut henne med de andra så kommer hon ju springa as mycket och då blir det ju inte bättre precis!!

Men imorgon får Mirra vila tror jag då, jag behöver sova + att jag ska på dop =D <3 så kommer få träffa släkten imorgon + massa andra =D kommer bli awesome !! <3


Bild på mirra från när vi red på ängen för någon vecka sen =D

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad snyggt det ser ut ! Vilka fina bilder du tar också !

2011-05-20 @ 22:41:17
URL: http://www.lenabratt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0