plåga!!! :(

Har sån himla träningsverk, kunde knappt gå upp ur sängen idag, så det var en redig plåga att gå mycket idag ;)
men men i skolan så hade man nationella prov i Engelska idag :( men det gick väll bra, sen hade vi tre timmar som vi inte gjorde något på alls typ men sen gick jag victoria och Linnéa till Max och käkade ;) haha sen hade man datakunskap, emn gjorde typ ingen mer än att skicka in min text =D och så ringde jag till TV4 och frågade om praktikplats men de tog inte in några praktikanter!! :( men men victoria och jag ska mejla till något annat bolag och fråga om praktikplats ;) så får skicka det sen när jag orkar ;) ahhaha
Åkte med pappa hem då han var inne i kalmar endån ;) så slapp åka buss =D

varit hemma och bara slappat då jag har sån träningsverk i bena sen i tisdags när vi var på gymmet på idrotten ;) ahahah  få se vad som händer sen ;) ahah
just nu sitter man i soffan med datan i knät tv p åoch pocorn brevid sig då ishockyn börjar snart, även om jag inte är så intresserad av det, men det är sverige så måste se det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0