Motion idag =D

Va på marknaden idag med Mamma,morgan och magda =D köpte en väska och lite godis (A) thihi när man kom hem så blev det att åka till stallet och rida mirra =D skulle ta in henne men nee det ville inte hon så efter ett tag så kom anna-lena och hjälpte mig och så stog jag väll där yttligare 15 min innan hon gav upp och kom gick till anna-lena!!! det är en redig skit häst! men sen när jag red så var hon fin stundvis. var lite bråkig idag och lyssnade inte redigt på det jag ville. men så akn det vara ibland ;)
När man kom hem så var det bara magda,louise och wisky hemma. Gick ut en runda med wisky innan jag,magda och lousie gick bort till stallet då louise skulle hoppa lite med Spider =D det gick jätte bra för louise =D de har ju igentligen bara hinderstöd till två hinder men eftersom att jag är så kreativ(A) ahha men i alla fall så gjorde jag så att vi fick ihop till fem hinder + en oxer =D  
När vi var fädiga i stallet så gick vi hem, väll hemma så gick jag ut en lite runda med wisky igen. så man kan säga att jag har fått motion idag i alla fall =D vara s skönt att sätta sig när man kom hem sen.
Nu litter man i sängen och ska sova snart då man ska upp vid halv sex imorgon och hänga med på tävling. Då det är DIV1 finalen i hoppning ponnu i kalmar =D HAJMAT tjejer =D









va lite bilder på lousie och spider från idag =D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0