Måndag

Var på föreläsning i dag Don´t drink and drive.  vilket är väldigt intressant att lyssna på då vi fick lyssna på en person som hade varit med om detta. fast det var väldigt jobbigt för mig då jag började tänkta på min pappa!!! men han lever som tur är.
När man kom hem blev det att åka bort till mönsterås metall AB och prata med en kille om hemsidan, men han ville själv ha en hemsida så ska fixa en åt honom sen. får se hur det bli och om han blir nöjd =D 

sen ikväll blir det att rida lektion =D tror vi har hoppning om det inte är som jag läste på min kompis blogg som jag rider med att vi ska in till ATG på någon clinic men vi får se skriver ikväll hur det blev ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0