Måndag.

Skolan va chill, kussen va med någon timme i skolan, vilket jag verkligen är tacksam för då jag fick göra mitt nationella mutligt med henne =D <3  Fortsatte med att göra vår broschyr till engelskan och sådant.
Åkte hem och tog lite att äta sen drog man upp till stallet.
Väl där uppe så mockade man åt Dallasa, fyllde på vatten till lektionshästarna + de som står i sjuhage. sen plockade man bort alla hinder från banan helt själv då jag hade pratat med min ridlärere om vi kunde rida igenom L:B 2 s dressyr program vilket går på en stor bana. Efter det så tog man in alla lektionshästar sen satte man sig och vilade lite då det var svinvarmt ;)

Själva Dressyr passet idag gick faktiskt bra, förutom att jag blev trött mot slutet och mirra ville bara springa hela tiden, men det är sådant som man får ta ;) men fin va hon till och från i alla fall. 
Åkte hem och åt mat sen ;) ahha 

Bjuder på en bild på mig och Mirra när vi red på ängen =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0