Kalmar x2

hade svenska idag i skolan hade ingen lärare så vetinte redigt varför jag åkte dit ;) ahah men i alla fall gjorde inget alls typ!! åkte hem satt hemma lite sen vid två bar det av mor statoil för att bli upphämtad av Eva och Elin så bar det av in till kalmar igen =D

Åkte in till Hööks och elin köpte ridbyxor och lite annat, jag köpte ett koppel till hunden, remmar till sporrarna, hästgodis och en väska elr vad man ska kalla det som man har när man knoppar ;)  sen gick jag och elin till onoff och så köpte jag ett par hörlurar =D!!! <3 sen så såg vi någon ny dansk affär som var as billigt!! mycket roliga saker hade de i alla fall =D sen gick jag och elin runt lite överallt medans Eva gick med Sara och Elias ;) men i alla fall vi gick in i två andra affärer och jaa undra vad alla tänkte om oss (A) haah
När man kom hem till elin blev det att ta in padde och fixa honom sen så red elin och jag cyklade upp till bätteropp för hon skulle hoppträna vilket jag itne gjorde idag. utan hon fick vila idag =D blir nog att rida dressyr imorgon =D
Sen ska man hem till elin och fixa padde då hon ska tävla på Lördag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0