igår + idag

Jaa igår hände inte så mycket förutom att man var ledig från skolan ;) det var gutt. sen var man bara hemma och chillade, tittade på tv umgick lite med pappa och så =D

Idag i skolan så hände det inte så mycket, hade Webbdesign och det är as kul =D har ju fått en hemsida att fixa nu och sådant =D det är as kul. men måste fixa ett möte med honom och prata lite om vad han vill ha =D
sen på luchen så gick jag och linnéa hem till henne och åt mackor med varm o´boy as gott =D hahah
Datakunskap sen och då fixade man texterna till Tidningen som är inne nu =D och så vi 14.24 så gick jag gå och jaa vid 14.34 gick tåget och han Precis med det, vilken lycka kan jag säga, för annas hade jag fått vänta i en timme tills bussen gick :(
väll hemma så hände det inte så mycket, satte mig i soffan och chillade bara tills pappa och jag åkte till ålem och handlade lite. Jag körde ner oxå (A) thi


imorgon får jag se vad som händer, blir skolan i alla fall sen stallet och rida är ju ingen hoppträning så det blir nog uteritt elr något ;)sen får man se om man kanske går på konserten på parkskolan sen ;)


Fick bli en gullig på mig och bästa Elin =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0