Hoppträningen =D

Känndes bättre i bena idag än igår i alla fall =D
skolan va chill gjorde inte mycket alls ;) thihi
när man kom hem så åt man mat med familjen hängde emd louise bort till stallet och fixade hennes häst sen bar det upp till Bätteropp för hoppträning =D
det gick hyfsat bra med mirra idag =D har börjat tänka på min blick nu med faktiskt, då jag har en tidens att titta ner på hindrerna nör jag rider henne (A) thih
sen har jag och mamma pratat ihop oss om att jag ska ha mirra nu i maj oxå sen får vi se hur det blir.
Men vet inte hur det kommer bli med hoppträningarna då det kostar en del och eftersom att pappa betalar det (A) men ska flörta med honom om att hoppa några gånger till (A) thihi. eftersom att det går lite bättre med mirra nu =D




bilder från förra hoppträningen då det var fint väder vilket det itne var idag, då det regnade och man vas piss blöt sen!!!!!! ;) men men det gick bra i alla fall =D
Nu ska man sova så man är pigg till imorgon ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0