Förlåt för den usla upptateringen

Som rubriken lyder så har jag inte varit så aktiv men det är för att jag har haft mycket att göra i helgen och inte orkar blogga ;) ahah
men  helgen har spenderats med Världens bästa Elin =D <3 och lousie så klart =D

Men i alla fall i går så hängde jag med Anna-lena till ATG med Dallasa och Kitta-bell. ja det gick väll bra, båda är behandlade nu i alla fall och ska på återbesök om några veckor. så vi får hoppas att det blir bra med dem två..
När man kom hem fixade man lite sen åkte man hem till Elin och åt mat =D sen bar det av till stallet igen och rida lektion på Mirra =D
Hade markarbete idag och det gick as bra =D!!! hon lyssnade jätte bra på mig, vi hade markarbete. höga kavaletti studs och sånt. red på en kavaletti till studsen sen tvärtom. så det var väldigt mycket lydnad. =D sen gick hon as fint i galoppen idag =D skönt att hon börjar gå fint där med nu =D så nu är jag taggad till en dressyr tävling med henne =D Hoppas att det blir av snart =D <33

Här är en bild på fina mirra =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0