En speciel dag.

skrev inget igår för hade ingen tillgång till internet ;)
Men va i alla fall med Bästa Elin =D sen åkte man upp och skulle ta in mirra, men jaa det tog mellan 25 och 30 min att få in henne. så jaa jag var inte så glad på henne på men men, hon springer ju runt själv så hon knappt ska andas men det är bara att fortsätta att försöka för tillslut brukar hon ge sig. så just då känner man att man vill ha henne i en sjukhage där hon itne kan springa ifrån en elr något sånt. jag får väll leva med att det kommer vara så ett tag. därför saknar jag att rida Dallasa och sånt för hon kommer fram till en och gosar med en! =)
men i alla fall red mirra till elín och red lite där och hoppade ett hinder. jaa vi behöver itne prata så mycket om passet för hon var typ rädd för en myra känndes det som. hon ville inte alltid jobba och bara struntade i mig, men det gick i alla fall och komma över hindret.
Bilder från passet kommer sen som är tagna av Bästa Elin =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0