Elin+Sofie ;) för goa

Älskar mina syskon Elin ljunggren och Sofie Mejjer. Vi har värsta konversationen på FB. Dem är bara för goa då vi kan börja skriva om allt möjligt sen gå över till att prata om andra saker ;) hahahah <33

Sofie Meijer
ska va 100 % ärlig nu ... Elin Ljunggren & Amandha Karlsson ni är dom trögaste jag känner! just de ni föddes ju år 1994 de är ju drf. :D

Elin Ljunggren
är du full?
Sofie Meijer nej
Sofie Meijer är du
Sofie Meijer ‎?
Sofie Meijer D
Sofie Meijer ‎:D
Elin Ljunggren japp 24/7
Elin Ljunggren det är amandha med..
Sofie Meijer hahahahahhahahahahahahhahahaha  
Amandha Karlsson jaa klart, vad tror du??
Sofie Meijer tror inte är inte i kyrkan
Elin Ljunggren jag trodde du bodde där sofie?!?!?!??!!?!
Elin Ljunggren eller var det i ett kloster kanske?
Sofie Meijer hahahahha
Sofie Meijer tönt
Elin Ljunggren gå inte på de som är yngre, taskigt 
Sofie Meijer hahah! bebis 
Elin Ljunggren Jag är hellre en liten skit än en stor skit!
Amandha Karlsson men bebisar är ju gulliga =D  
Sofie Meijer näe! inte ni två ! :) 
Elin Ljunggren vi är fulast amandha älskling ♥♥♥♥♥♥♥
Amandha Karlsson elin då ♥ ♥ ♥ ♥ 
Elin Ljunggren vi älskar att vara fulast men däremot tycker vi inte om sötsofie!
Sofie Meijer ‎:D:D:D  
Amandha Karlsson neeee det är klart gumman ♥
Elin Ljunggren sötsofie är så gullig mot oss ♥ 
Sofie Meijer hahahhahahahahah klart !
Elin Ljunggren jag pratar inte med dig sötsofie, jag pratar med min fulaamandha! ♥  
Sofie Meijer okej.....
Amandha Karlsson jaaa det är klart Fulaelin ♥♥
Elin Ljunggren fulamandha ♥
Amandha Karlsson Fulelin ♥♥ älskar dig  
Sofie Meijer hahaha vad äre för fel på er ?
jaa sånt kan man ju skriva om alltså ;) ahahha

Kommentarer
Postat av: Fulelin <3333333333

haha fulamandha sötast i stan! <3

2011-05-09 @ 16:32:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0