Dålig + bra dag.

Jaa som sagt som rubriken lyde så har jag både haft en bra och dålig dag idag!
Jaa det dålig började redan i skolan när jag prata med en lärare!!!!!!!!!!!!!! det behöver vi inte prata mer om.
slutade vid elva så åkte hem tog några mackor åkte upp till stallet och skulle ta in mirra som inte ville in, kunde lika bra ha sålt henne blev så ledsen på henne. för hon brukar ge upp efter ett tag med tydligen bara när det är fler som hjälper mig att försöka fånga henne, då brukar hon ge upp, men inte idag när jag var själv. så orkade inte mer skulle bort sen oxå så sket i henne idag.
Borstade min älskling Dallasa i stället. hon är verkligen hur mysig som helst älskar verkligen henne. så vi stod och gosade lite och så.

Nu började det bra på dagen.

Åkte hem till Elin och hon fick mig på bättre humör =D men sen hade jag bara kunnat tänka på att jag ska till stockholm på torsdag ( 2/6 ) kommer bli awesome =D men i alla fall va med henne åkte hem till mig oxå så fixade jag mig sen åkte vi och tittade på musikal på parkskolan där hennes lilla syster var med =D
Det var roligt i alla fall kan man säga =D <3 
Nu sitter man hemma och chillar, funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll då jag ska vara i kalmar hella dagen i morgon typ ;) så i morgon behöver jag inte springa i en hage i 1h typ!!!!! ;)
Ni får ha det så bra så länge =D

Här får ni bilder på min Älskling Dallasa =D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0