as trött!

Hängde med till kalmar i går när det var final i div 1 =D jag tycker att bätteropparna gjorde ett väldigt bra jobb vi kom fyra och slutade  totalt i div 1 =D vi har ju som sagt haft lite bakslag innan men det gick bra för dem igår =D

När man kom hem så åt man lite sen cyklade man bort till louise och hjälpte henne att bada Spider då hon tävlar idag =D så blev att hjälpa henne mycket där borta fast jag hade hellre varit hemma och sovit. men va så snäll så hängde med henne i alla fall ;) var dö slut när jag kom hem. åt lite sen gick jag och la mig i sängen och somnade vid typ nio halv tio!! ;)

men när man vakande idag då var man likförbannat lika trött!! men sitter i skolan nu och är as trött. blir att åka hem sen vid 11.25, då vi slutar vid 11.00 =D åka hem och åta kanske vila lite sen stallet och bada Dallasa tror jag =D senare på kvällen är det ridlektion =D har dressyr idag och jaa vi får se hur det går.




En bild som jag verklgien älskar på louise och spider =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0