Roliga dagar =D

Tjenare =D
Var ju som sagt i oskarshamn i går på ishockey med världens bästa Elin =D
Vi hade så jäkla kul, både på bussen, i ishallen och på bussen hem =D
kan säga en sak jag var nog inte redigt redig igår (A) nee men Elin tyckte att jag var helt galen men jag var trött, så tror att jag var övertrött ;) hahaahaha
men som tur va så kan man inte har tråkigt med Elin utan man kan bara ha kul med henne, och det är precis det som jag gillar med henne. Hon är precis som sig själv och tar mig som jag är. Hon är verklgien som min syster Älskar henne verkligen!!!!!! <33


Jaa i skolan idag då så hade vi svenska och skrev på vår insändare som vi skulle skriva bara för att veta hur man ska skriva tror jag ;) thih sen efter lunchen så gick vi till Barometen och va där och gjorde lite saker som man hade gjort tidigare men men ;) thihi kul va det i alla fall =) så åkte man hem åt mat och sen så kom sofie och de och hämtade mig och Louise så bar det av till stallet =D

Väll i stallet så byggde man banan och lite annat, sen var det min tur att hoppa =D Hoppträningen gick sjukt bra, hon är så himla fin och har börjat tända mot hindrerna och det är as kul =D för förut fick man sitta och driva henne fram men nu får man sitta och hålla tillbaka =D thihi

Som sagt en bra dag i dag i alla fall =D <333


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh och jag älskar dig!

sånt här borde vi göra lite oftare hörredu!

bästa du <3

2011-03-07 @ 07:59:53
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0