Förlåt för det långa inlägget (A)

Har verkligen inte haft någon speciell blogg lust just nu men ska försöka bättra mig igen som jag har sagt förut ;)

I måndags så va det skolan med engelska, men det var så jobbigt efter det som hände i söndags så jag fick åka hem, men känndes bättre att komma upp till stallet sen på kvällen och prata med alla andra, och rida lektion, men det gick som det gick ;) thih

I tisdags så va det skolan igen och jag mådde inget bra då heller så åkte hem då med, hem till pappa och satt där hemma och glodde ;) och fixade lite i mitt rum.

I onsdags i skolan så hade vi webbdesign vilket är välidgt kul ;) sen så skulle vi haft datakunskap men slapp den och lyssnade på vad de hade och säga om tillvalen men orkade inte lyssna på allt så åkte hem till pappa och glodde istället ;) thih

I torsdags så gostade vi om datorerna och kude inte göra så mycket på lektionen, men sen efter det så gick jag med Lisa och Sofie på stan lite ;) thihi det va kul, och jaa vi är inte fullt normala kan man säga ;) thih Sen på kvällen va det hoppträning, vilket gick hur bra som helt =D är så sjukt glad över Dallasa. DEt har verkligen lossnat för mig och henne, hade bana och först hoppade vi linjerna för sig. och sen en bana som låg på 90-1m. och sen så höjde dem för de andra och så sa hon att jag bara skulle hoppa en lite del av banan och jag blev lite förvånad för hindrerna låg på ungefär 110-115 och har inte hoppat det på någon hoppträning innan, men hon va hur fin som helst och bjöd mot hindrerna endå, så blev sjukt glad efter det =D känns så skönt att hon vägar hoppa de höjderna nu eftersom att hon är lektionshäst. =D
Så man somnade gott sen kan man säga =D

I går så va det skolan och hade det as kul, vi skulle gå ut och fota lite saket till en rubrik, och då gick jag med Viktoria och Linnéa och vi fottade lite annat oxå (A) bilder på det kommer senare ;) thihi
Sen på kvällen så åkte man upp till stallet med Olivia och skrittade ut med henne vilket var väldigt trevligt och roligt =D när man kom hem så tittade man på let´s dance =D

Idag så ska man åka upp till stallet senare på eftermiddagen med olivia troligsvis ;)

Förlåt för att det blev ett sånt långt inlägg men har inte haft tid att blogg elr lust ;) thihi

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahah, det var askul! :-D

2011-03-12 @ 16:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0