träningsverk!!!!

-jaa skolan va ju som den va, tycker synd om Linnéa som fick stå ut med mitt klagande idag ;) thihi har sån himla träningsverk, i låren och vadera!!!! gör as ont så fort jag ska börja gå, hahahah men det är  sånt som händer när man inte är så vältränad ;)
Men hade Webbdesign i dag vilket jag älskar, tycker det är så himla kul och allt!!!!  efter det så hade vi datakunskap och skrev lite om det vi skulle skriva om till tidningen, men sen fick vi gå tidigare oxå vilket va hur skönt som helst så kom hem tidigare =D när man kom hem så satt man och vilade lite, sen åkte jag och pappa ner till gymmet så att jag fick träna lite, så att jag tränade det som jag hade ont. När man skulle hem så blev det att köra ;) hahah, det gick väll som det gick för att vara förstå gången man kör på rediga vägen ;) ahhah

funderar på att börja springa lite ute snart med nu när snön har smält, får väll dra med mig syrran ut oxå, fast misstänker att det blir tvärt om att hon får dra med mig ut ;)


i morgon blir det skolan i tre timmar sen hem och vila innan man åker iväg till stallet ;) hahaha <3

Fick bli en gullig bild på min gulliga, busiga hund =D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0