häst+fest

jaha idag blir det inget stallet för mig, men Emma är så snäll och rider Dallasa åt mig =D
för att det inte blir att åka till stallet är för att Min lilla syster ska få hem en häst idag och ha den på prov i 2 månader sen kanske hon ska köpa den =D så känner att jag vill vara med när den kommer =D 
sen vid fem tiden ska vi vara inne i kalmar och fira louise och magdas farfar som blir hela 70 år =D så blir att vara där inne ett tag, så skriver ikväll om jag orkar =D
men ni får ha det bra så länge =D <33



Hey ;)
För er som ville veta om den nya ponnyn. Spider Jr som den heter är en d-ponny.
Jättefin att rida o jättesnäll att sköta.Med Spider ska ja ut o tävla hoppning med.
Ah det va nog allt o jag tror att Amandha kmr slänga ut ett par bilder på han på bloggen någon ggn :)

// louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0