Förlåt

Förlåt för den dåliga upptateringen, ska försöka förbättra mig, men det hände en as jobbig dag igår nämligen.

I fredags så va skolan as jobbig men men sen ehm och åka till stallet och ha årsmöte med bus, och det gick bra thih ;)

sen i Lördags så hängde jag med Louise, mamma, magda och wisky när louise skulle rida grauper! =) vilket som gick bra =D sen så åkte jag och lousie upp till stallet, och red ut en liten sväng sen fixade vi iording allt till tävlingen i morgon när några bätteroppare ska till tingsryd och tävla div 1. och så körde jag hem =D vilket gick jätte bra =D

I går va det tävling och det gick jätte bra för bätteropparna trots det tragiska som hände!!!!
Fy faan va jobbigt det va det som hände med agent, men jag klarade att hålla mig så att jag kunde hålla på med honom och försöka få honom att stå stilla,  men sen åkte han till helsingborgs, och jaa sen på kvällen hade Morgan fått ett sms av anna-lena och sa att agent inte lever mer för skadan var förstor!!!

R.I.P världens bästa Agent, du kommer alltid att finnas hos oss!!!! du var verkligen en speciell ponny som gjorde allt för en. finns ingen mer speciell ponny som du!!!!!!
tycker verkligen synd om dig Louise och lider verkligen med dig!!!!! <3333

I dag så är det skit jobbigt i skolan och jag vetinte om jag orkar vara kvar i skolan, men jag får väll försöka vara kvar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0