faan :(

Jaa hemma från skolan idag med! så har inte gjort så mycket idag mer än att titta på tv och sitta vid datan lite! ;) haha det brukar ju bli så när man är sjuk.

Sen fick jag ett sms från min ridlärare nyss om att hästen som jag tävlar och rider är halt !!! :( jag som skulle ha startat min första tävling för i år nästa helg, men det är väll sånt här som man får räkna med :( så får inte rida henne på typ 2-3 veckor  :( känns lite segt, men får väll åka upp och gosa med henne och pyssla om henne istället!! så vi får hoppas att det blir bra snart!

annas så ska man itne göra så himla mycket idag, blir nog mest tv/film tror jag ;)

Älskade Dallasa!!!!!! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0