Tisdag

jaa i tisdags så åkte jag med Anna-lena och pierre in till ATG på åter besök med Kitta-bell och Dallasa. finns itne så mycket att säga om det just nu känner jag.

Kitta-bell är i alla fall frisk.
men dallasa blir nog bara ett avelsto då vi inte ska rida på henne mer för hon svarade inte så mycket på behandlingarna sen när de börjde på ett ställe så ville hon inte stödja på benet sen, så då rönkade vi henne i sållet och då såg de en lös benbit som tydligen hade suttit när ett tag och nöt och så hade det blivit pålagringar och allt.
Det känndes inte alls kul då jag känner att jag har tävlat henne och allt sådant när hon har haft det så. men men hon har ju inte visat något innan i alla fall, men endån. det bästa va väll i så fall att vi slutade på toppen! men känns inte alls kul att inte få rida min Älskade Dallasa Något mer, fick rida henne i nästan tre år! <3

Sen mådde inte jag heller så bra kunde inte åta något på hella dagen typ! när man kom hem så gick man och la sig vid sju och sov till nio dagen därpå. så jaa jag var nog inte frisk!


DALLASA ! <3





Film kommer senare 

MIN ÄLSKADE HÄST DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA!
deT ÄR DU SOM HAR GJORT MIG TILL DEN RYTTARE JAG ÄR IDAG, DET ÄR DIG JAG HAR ALLT ATT TACKA!!! <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0