Tävling

jaa va ju tävling i stallet igår. Innan tävlinge så red jag ut en sväng med olivia. Va så himla skönt att redan ha ridit.
När väll tävlingen började så var man på banan hella dagen och flaggade/krattade. sen när jag flaggade i första klassen så var det varmt ute så jag stog i t-shirt och shorts, och självklart så började det spöregna när jag stog där. så blöt blev man i alla fall ;) ahha
Men resten av dagen gick jätte bra. alla tyckte det var en bra tävling, så alla var jätte nöjda vilket är kul eftersom att vi är en sån liten klubb.

Det gick bra för bätteropparna som var med och tävlade också så =D
Efter tävlingen åkte man hem och packade en massa kan man säga!! sen åkte man hem till pappa eftersom att man ska sommarjobba ;)

Blir inga bilder från tävlingen heller då jag inte tog nägra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0