Stallet =D

va i skolan idag faktisk men gjorde inte så himla mycket men endån ;) haha
När man kom hem så chillade man lite innan man åkte upp till stallet för att rida.
När jag skulle ta in mirra så gick jag nästan förbi henne först och så tittade hon glatt på mig då stannade jag och tittade på henne och gav henne godis då stog hon stilla =D skönt. fixade henne och red lite.
Gick verkligen as bra, kunde jobba henne i log form i början sen plocka upp till lite högre form. verkligen kul att det gick så bra eftersom att jag varit borta och inte kunnat rida henne ;)
Jobbade mest skritten och traven idag. imorgon ska man ha en lite lektion för anna-lena så hon ska hjälpa mig att rida igenom programmet och sådant.
Ska ju tävla på söndag =D debut för mig på lokal dressyr och debut för mirra att tävla ute överhuvutaget tror jag =D <3

Men i alla fall efter ridningen så stannade jag kvar och tittade på hopptränignarna och tog kort så klart ;) bilder kommer sen när jag orkar lägga in dem (A) thihi
men när morgan och lousie kom upp och de hade lastat ut spider så skulle jag och morgan lastträna mirra eftersom att hon bara har åkt transport en gång sen hon kom till bätteropp ;) men det var inga problem alls, gick in som ingenting, stod stilla och allt så tror inte det är några problem ;) thih (får vi hoppas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0