packa + steka i solen

Jaa va ledig från skolan idag då jag inte hade något att göra, så sov länge idag sen blev det att packa för drar till stockholm i morgon till bästa Amanda =D <3
När man packat så blev det att gå ut och steka i solen då det var as varmt ute =D det gillas.
sen när mamma kom hem så blev det att hänga med henne och handla lite. Kom hem igen och började att grilla lite. det var gott =D sen umgicks man lite med familjen, och hade det trevligt fast louise va inte med då hon skulle sova uppe i bätteropps tills imorgon med några till =D

Nu ligger man i sängen och ska snart sova så att man är pigg imorgon. fast kan ju sova på bussen om det blir långtråkigt att titta på film hella tiden ;) haha

Vi får se hur efektiv jag är på bloggen när jag är där uppe. =D <3
Men ni får ha det så bra =D

Ger ett stort tack till Emma som kommer rida mirra någon/några dagar i helgen då jag inte är hemma =D är verkligen tacksam att hon ville rida henne, fanns typ ingen anna som hade tid för de skulle åka på tävling. men så kan det vara med tackar Emma i alla fall =D


Mirra och jag =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0