onsdag och torsdag.

Onsdag!
Jaa va ju ledig från skolan då jag inte har något kvar att göra, vilket känns gutt =D
Så istället hängde man med syrran in till ATG med hästen och besiktiga den =D och det gick jätte bra där inne inga anmärkningar alls =D sen var jag ju duktig att sprang med hästen, för syrran ville inte var nog lite nervös. men som sagt gick jätte bra =D

När vi kom hem gjorde vi inte mycket alls, chillade typ bara. fast bestämde vilka kläder jag ska ha på skolavslutningen i morgon oxå. och hur mitt hår skulle vara och så, det tog sin lilla tid kan man säga ;)
jag saknar min älskling (Datan). då jag inte får ha den på hella sommaren!!! så jag bombar mammas data sen min data hemma hos pappa oxå så klart =D


Torsdag!
Hade skolavslutning idag som sagt =D va i skolan från kvart över åtta till halv nio typ. sen gick vi till biostaden för att ha själva avslutningen =D tog typ bara en timme. men hade ont i fötterna av skorna endån!!!!!
Nu är man hemma i alla fall och har varit det i nästan 4 timmar =D så har haft SOMMARLOV i 4 timmar =D känns as gutt =D
Händer inte så himla mycket nu föns ikväll vid halv sju, då min mista syster slutar skolan, så ska titta på henen och ta kort =D sen ikväll ska vi grilla och något mer ;) så vi får se fall det blir någon upptatering ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0