mina dagar i stockholm =D

Sa som sagt så har jag värken haft tid eller ork för att blogga nu på ett tag för det första så har jag ju varit på stockholm.

Torsdags så åkte jag ju upp till stockholm.och jaa sen kom amanda och jossan och möte mig så åkte vi hem =D när man kom hem till amanda så mötes man av att se familjen jobba =D så träffade både jakob, åsa andre, och två till =D sen blev det middag med massa andra oxå det var trevligt och så satte Amanda och jag upp tältet vi skulle sova i =D

Fredags åkte jag och amanda in till stan. som vanligt blir alltid en dag vi gör det!. men hittade i alla fall allt jag ville =D en jacka på bik bok, ett par skor och en klänning =D sen var de mesta av pengarna slut :( Amanda hittade oxå lite kläder.
Men sen gick vi och köpte varsin is chai, och drack dem i kungsträdgården, vi gick runt lite över allt sen och tittade, och så väntade vi på att joel och jakob skulle komma in till stan. så blev det att gå runt lite med dem, sen så hängde vi med dem, så att de fick äta lite sen åkte i hem. och framåt fem-sex tiden så åkte vi och badade. det var sjukt skönt i vattnet =D när vi ville hem så åkte vi till amanda och tittade på film, jaa amanda och jag satt ihopkrupna i ett hörn av soffan som vanligt när vi tittar på skräck ;) ahahh sen åkte de hem vid typ elva tolv tiden ;)

Lördags så gjorde jag och amanda inte så himla mycket mer än att solade lite tills hennes kusiner kom =D vilekt var trevligt. umgicks lite med dem sen åkte vi och badade och så, de drog nästan mig och amanda till vattnet bara för att vi ville sola medans de ville bada ;) ahahha vi åkte till gullavillan och hyrde filmer, jaa skräckfilmer. så tittade vi på dem senare på kvällen, jaa tror de blev lite döva efter att jag hade tittat på dem (A) haha sen gick vi ut till tältet och sov =D

Söndags var vi tvugna att vakna lite tidigare då amanda skulle och rida ridlektion =D så vi fixade oss åt frukost bad andre köra oss men då skulle ha åka och köpa någon innan så vi hjälpte honom med det. sen så kom vi till stallet och där hängde kameran med i alla fall ;) lägger upp någon bild sen på när amanda rider ;) ahha ¨sen på kvällen så kom jabok till oss och så tittade vi på den sista skräckfilmen, men den va inte ett dug bra!!. men så kan det oxå vara, sen va amanda och jag helt galna vi skrattade typ åt allt och jaa tyckte lite synd om jakob ;) ahha eftersom att han sov med oss sen ;) thihi

Måndag! värsta dagen den veckan :( åkte hem då, det va inte alls kul känndes som om man bara var där uppe i tre dagar när man va där i fem :( men men så kan det oxå bli ska ju upp i midsommar sen oxå så =D men i alla fall väll på bussen så va det as skönt kunde sova för hade ett helt säte själv tills man kom till norrköping då en jävla kärring bara ursäkta jag ska sitta här för det börjar bli lite trångt, så kunde inte sova sen på vägen hem :( väll hemma va man trött kan man säga, men somnade inte föns elva i alla fall typ ;) ahahha

min vecka i stockholm
 
Gammal bild på Amanda och mig!! ;)


Saknar redan min Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0