Ingen tid eller ork.

Förlåt för den usla upptateringen men har verkligen inte haft ork eller tid för att skriva.
För det första så jobbar jag och är sjukt trött när jag kommer hem. sen vet jag inte redigt vad jag ska skriva om då jag inte har någon häst och lite sådant.

men kan i alla fall berätta att i går efter jobbet åkte jag till världens bästa elin Ljunggren =D och när man kom dit så blev det att hjälpa dem att lasta in hö och massa sådant så var sjukt trött sen när man kom hem därifrån.

I dag fyller Väldens bästa ELIN LJUNGGREN 17 år i dag oxå, gratta henne gärna, hennes blogg heter http://elinlinnealjunggren.blogg.se/ så jag ringde och sjöng för henne idag, fast inte själv utan några barn på fritids hjälpte mig ;) thihi <333

Sen händer det en rolig sak på lördag oxå, någon som kan gissa vad?? =D <3



Fick bli lite fina bilder på mig och elin =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0