Förlåt för den usla upptateringen.

i Lördags så hängde jag med på tävling och det gick bra för bätteropparena faktiskt. Elin Van sin första tävling med hästen Dave =D stort grattis till henne sen kom louise fyra i andra L:C men sin häst spider jr. =D  det blev en heldag på tävling i torestorp. när man kom hem bytte man om den åkte man upp till stallet och fixa mirra inför i morgon =D när hon var färdig fick man skjuts av louise hem, tack =D gick och la sig rätt tidigt.

Söndags. Åkte upp till stallet vi halv sju, fixade det sista, och sen skulle vi lasta henne, och jaa vi tävlade hemma i stället, blev så paff att hon inte gick in som hon gjorde i torsdags, utan idag tog det TRE timmar innan vi fick lyfta in henne  :( faan va sur och ledsen jag blev............ så vi behöver inte skriva mer om det.

Måndags så var det skola, åkte in och hade engelska redovisning och jaa det gick väll som det gick ;) ahahhahahah men vi hade fått in allt i alla fall. sen gick man runt och fick påskrifter av alla lärare att man var klar med allt. =D vilket jag var. sen gick jag, linnea och rebecca till anders och lämnade in våra datorer, vilket man igentligen inte fick men vi fick det för vi var så sööta =D men i alla fall det är därför jag kanske inte kommer vara så himla eftektiv på bloggen, och därför inte bilderna har kommit upp en.

Sen så åkte man hem och åkte till emma och var lite med henne vilket var trevligt, har inte träffat henne på as länge och hon var verkligen saknad!!!! <3
Åkte hem och åkte till stallet och hade ridavslutning :( men det var as kul, vi ahde terränghoppning och mirra hoppade as bra och fint, stannade inte alls mycket  =D blev lite förvånad över henne faktiskt =D vetinte om det var någon som tog kort elr inte. ;) thihi mirra var taggad i alla fall och var stark och bara sprang mor hindrerna vilket jag var lite förvånad över =D
Åkte hem och så pratade mamma och vi lite om en sak =D

Idag tisdag så åkte jag med pappa hem så sitter hemma hos han nu, men sen vi fyra tiden så ska jag åkte hem till mamma igen då jag ska med till stallet och ta kort när magda har ridavslutning =D <3

Bilder på mig och mirra =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0