Angående bloggen.

jaa som ni har märkt så har det inte blivit så mycket bloggade angående hur det är med hästeriet, men det är för att jag int ehar någon häst just nu. och vi får se hur det blir sen, om jag får någon häst eller hur det blir. Kommer kännas konstigt att vara ifrån stallet eftersom att jag har varit där i 5 dagar i veckan innan och nu ingen alls, men det är väll så det får bli nu ett tag.

men nu tre veckor framåt får vi se hur det blir med bloggadet, då det enda jag har att blogga är om sommarjobbet vilket jag inte ska prata om så himla mycket. sen så drar jag ju upp till stockholm i morgon oxå =D ska fixa bilderna nu oxå som jag har lovat er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0