A rainy day

fy vilken dag, har både varit bra och tråkig. ;)
Det har spöregnat typ hella dagen!! så det spöregnade när jag åkte upp till stallet. när man kom upp så tog man in mirra och väntade på att anna-lena skulle komma hem, när hon kom så sa hon att vi skulle ta och rida vid fyra ;) så jag gick ner till banan och flyttade undan alla hindrerna själv ;) så att jag kunde rida igenom programmet. när jag väll gick ut lite innan fyra så red rebecka fiddy oxå, vilket va kul att se =D
jag red i alla fall fram och så sen så väntade jag på anna-lena när hon väll kom så red jag programet en gång först och om det var något hon tyckte vi skulle göra om så gjorde vi det, sen fortsatte jag och så. det gick jätte bra mirra va hur fin som hellst =D
Körde programet en gång till sen utan stopp. gick as bra =D sen hörde jag anna-lena säga till sofie "Det där hade nog varit en sju" tror hon sa så om jag hörde rätt (A) thihi men som sagt så lyssnade hon väldigt bra tills både hon och jag blev trötta ;) så det känns bra inför tävlingen =D

Kommer lite bilder sen oxå från passet då sofie var snäll och tog kort =D<3

När man kom hem fixade man sig sen hängde man med syskonen och handlade godis ;) ahahh hem och itne göra så mycket tills det kom en person som mamma och morgan kännde så satt alla och pratade lite och så, sen drog jag och louise bort till hennes häst spider och tittade till han lite ;) thih
Nu sitter man i sängen och ska sova, så man ska hänga med till tävlingen imorgon =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0