rubrik.

snacka om att man var trött idag när man skulle gå upp. Man blir ju trött på ett helt annat sätt när man jobbar!! ;) haha men kul är det i alla fall vilket är bra =D
när man slutade åkte man hem till pappa var där ett tag tills mamma kom då hängde man med henne hem och ska vara här i helgen, för på måndag jobbar jag igen ;) thihi

Och imorgon så blir det inte att åka och titta på häst som jag skulle ha gjort då den hästen blev såld innan, så nu är det bara att leta vidare. ska ringa på två stycket någon dag och se fall det är något att ha ;) thih.
Får hoppas att man hittar någon som jag trivs med och kan tävla med då det är de jag vill ;) thihi <33

Som sagt så har jag ju knappt något att skriva om på bloggen just nu, så ni får stå ut emd att det kanske inte blir så roliga elr många inlägg ;) thihi <3



Fick bli en bild på mirra bara för att jag saknar henne och
tycker det är synd att hon är som hon e, för annas hade
hon blivit hur fin som helst, men om man bara hade tålamod
så skulle hon verkligen bli hur fin som helst, bara det var
en och samma som red henne hella tiden.
Saknar den fina hästen!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0