fullt upp ;)

Som sagt så orkade jag inte fixa de andra bilderna i går så de kommer upp senare ikväll då jag inte har tid nu.
just nu håller jag på att städa i rummet och så packar jag lite, eftersom att jag ska vara borta hela helgen, och vi åker idag. =D men tar med min min data så det kommer komma upp inlägg och bilder från tävlingen =D
Det enda som är problemet just nu är att jag inte vet hur jag ska komma till stallet med min väska och allt då jag inte kan ta det på moppen ;) haah får se om morfar är så himla snäll och kör upp mig ;) thihi



En bild på mig och Elin =D♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kan du inte uppdadera mycket under helgen med bilder och sånt?:D

2011-07-29 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0