stress dag

Skolan idag va seg, först på morgonen hade mediaproduktion och
fortsatte att jobba på vårt radio program och vi är snart färdiga vad jag vet ;)
efter maten sen hade vi mediakunskap, och jaa det är inte alls kul vi satt och
lyssnade på ett radioprogram i 1 timme sen så gjorde vi lite annat, det va inte
alls kul, men som tur va så fick vi sluta lite tidigare idag,

men jag stressade hem endån, när pappa hämtat en vid bussen så blev det att
springa in och ta med en frukt sen gå ner och byta om, sen direkt upp till stallet
och fixa där innan man skulle ha ridlektionerna =D
Men det gick jätte bra att ha lektionerna =) fick beröm av en mamma som
undrade om jag skulle bli ridlärare sen ! så det tyckte jag var jätte kul =D
och så blev det att åka hem med en från den gruppen =D

Och nu sitter man hemma och myser lite själv ;) ahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0