Stallet =D

Blev att vara i stallet nästan hela dagen idag =D
Åkte upp med, Sofie, olivia, rebecka och Louise idag =D
Blev att bygga lite när man kom upp sen gå och ta in Dallasa
och fixa henne, och gå ut och ridam vilket gick jätte bra när jag inte gjorde
övningarna jag hade tänk ;) haha
Hon har blivit så sjukt fin i Galoppen oxå vilket olivia oxå tyckte ;)
Både hon och jag va jätte varma sen men men =)
blev att ta in henne sen och fixa henne och så ryckte/klippe jag hennes man lite oxå =D
När det var färdigt så blev det att gå och se när Sofie red kitta-bell sen och
olivia red Hampus, för mikka kunde inte rida eftersom att han har brutit benet lite så
nu ska Olivia rida Hampus i nästan 4 veckor blir det nog och Sofie kitta-bell ;)
Så ringde efter mamma sen när de var färdiga =D

Nu har man varit hemma ett tag och ska nog plugga lite om man orkar och kan,
för fattar typ inte vad man ska skriva ;) ahha
Blir att titta på tv sen en serie som jag inte kommer på vad det heter ;) thihi



OBS! gammal bild!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0